بنیتز: به تصمیم کاسیاس احترام می گذارم؛ می خواهم رئال مادرید، رئال مادرید باشد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنیتز: به تصمیم کاسیاس احترام می گذارم؛ می خواهم رئال مادرید، رئال مادرید باشد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنیتز: به تصمیم کاسیاس احترام می گذارم؛ می خواهم رئال مادرید، رئال مادرید باشد

طـرفداری- به گزارش AS، صحبت های سرمربی اسپانیایی لوس بلانکوس را می خوانیم:

- ایکر کاسیاس بعد از سال ها حضور در رئال مادرید، باشگاه را ترک کرد...

ایکر در رئال مادرید یک افسانه زنده است و بهترین دروازه بان تاریخ باشگاه محسوب می شود. همه ما می دانیم که او چقدر مهم بوده است. او تصمیم گرفت که جدا شود و به باشگاه دیگری برود. به عنوان مربی، من باید به آن تصمیم احترام بگذارم و برای او بهترین ها را آرزو کنم. من معتقدم که او در قلب همه مادریدستا ها خواهد ماند و از این لحظه برای او موفقیت آرزو می کنم، و امیدوارم که همه چیز برای او خیلی خوب پیش برود و او از بودن در باشگاه بزرگ و شهری فوق العاده لذت ببرد. چیزی خیلی زیادی برای گفتن وجود ندارد، به جز اینکه من برای او احترام قائل هستم و تحسینش می کنم.

- در مورد تیم، کریستیانو حالا به گروه ملحق شده است. چطور به نظر می رسد؟

او برای ما یک بازیکن اساسی است. حضور او در اینجا و در کنار سایر اعضای تیم فوق العاده است. با ملاقات او و شروع به تبادل افکار با یکدیگر، قادر خواهیم بود تا در زمینه پویایی گروه پیشرفت کنیم و همدیگر را بهتر بشناسیم، بنابراین می توانیم بهترین عملکرد را از او ببینیم و تیم می تواند بیشترین استفاده را از توانایی های او داشته باشد.

- تمرینات در ملبورن در جریان است. این اولین باری است که رئال مادرید به استرالیا می آید. برداشت شما چیست؟

آنها واقعاً مثبت هستند. علیرغم آب و هوا، اینجا مکانی دیدنی و جذاب است. هرچند با تجربه مربیگری در انگلستان، من زمین های لغزنده را برای بازی سریع دوست دارم. یک فرهنگ حول ورزش و سخت کار کردن وجود دارد. در این لحظه از زمان، برای ما خوب است که بتوانیم لحظات بیشتری را در کنار هم و در زمین مسابقه سپری کنیم. با جدیت و نگرشی که بازیکنان در نحوه کار خود نشان می دهند، در حال حاضر ما در موقعیتی هستیم که بهترین بهره را از خودمان بگیریم.

- این روز ها بیش از همه در مورد کار سخت و فشار آوردن به ترکیب صحبت می شود...

پیش فصل برای کار کردن است، برای اینکه همدیگر را بشناسیم، و شرایط ما خوب است. حقیقت این است که اینجا به اندازه سایر مناطق گرم نیست و این یعنی می توانید واقعاً سخت کار کنید و این برای به گردش در آوردن توپ و نوع کار هایی که ما می خواهیم انجام دهیم، کمک بزرگی است.

- اهداف پیش فصل چیست؟

می خواهیم بازیکنان را بشناسیم و بازیکنان هم ما را بشناسند، و تلاش می کنیم تا به رئال مادرید ایده ای از بازی بیاوریم که با رئال مادرید همخوانی داشته باشد. این زمان در کنار هم واقعاً در این زمینه کمک می کند.

- هنگامی که دوره پیش فصل تمام شد، چه انتظاری از تیم خواهید داشت؟

من می خواهم رئال مادرید، رئال مادرید باشد. می خواهم تیمی باشیم که در هر مسابقه برای پیروزی وارد میدان می شود، این نیازمند ابتکار عمل، قاطعیت، حملاتی به مانند سال های اخیر و کمی عملکرد بهتر در خط دفاعی می باشد تا به آن تعادلی برسیم که باعث پیروزی های بیشتر برای ما شود و شانس بیشتری برای فتح عناوین قهرمانی داشته باشیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 25 تير 1394 | 10:32 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.